Games, changes and fears
競爭、變動、恐懼

When will they go from here
何時才會消失呢

When will they stop
何時才會停止呢

I belive that fate has brought us here
我深信是命運牽引我們到這裡

And we should be together babe
親愛的,我們應該在一起

But we're not
但卻沒有

I play it off, but I'm dreaming of you
我假裝不在乎一切卻還是夢見你

And I'll try to keep my cool, but I'm feenin'
我試著保持冷靜但卻無法自拔

 

 

 

 

 

I try to say goodbye and I choke
我想道別卻開不了口

Try to walk away and I stumble
試著離去卻踽隅而行

Though I try to hide it, it's clear
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not here
你不在時,我的世界崩解了

Goodbye and I choke
再見說不出口

I try to walk away and I stumble
我試著遠離但卻踽隅而行

Though I try to hide it, it's clear
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not here
你不在時,我的世界崩解了

 

 

 

 

 

I may appear to be free
我看似自由

But I'm just a prisoner of your love
還不過是你愛情的俘虜

And I may seem all right and smile when you leave
我總是用微笑送你離去,看來似乎還好

But my smiles are just a front
但微笑不過是種假象

Just a front, hey
那是騙你的


I play it off, but I'm dreaming of you
我假裝不在乎一切卻還是夢見你

And I'll try to keep my cool, but I'm feenin'
我試著保持冷靜但卻無法自拔

 

 

 

 

 

 

I try to say goodbye and I choke
我想道別卻開不了口

Try to walk away and I stumble
試著離去卻踽隅而行

Though I try to hide it, it's clear
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not here
你不在時,我的世界崩解了

Goodbye and I choke
再見說不出口

I try to walk away and I stumble
我試著遠離但卻踽隅而行

Though I try to hide it, it's clear
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not here
你不在時,我的世界崩解了

 

 

 

 

 

Here is my confession
我認了

May I be your possession
就讓你擁有我吧

Boy, I need your touch
天啊,我需要你的安慰

Your love, kisses and such
你愛的魔力令人難以抗拒

With all my might I try
雖然盡我所能

But this I can't deny
但仍無法加以否認

Deny
我不否認

I play it off, but I'm dreaming of you
(but I'm dreaming of you babe)
我假裝不在乎一切卻還是夢見你

And I'll keep my cool, but I'm feenin'
我試著保持冷靜但卻無法自拔

 

 

 

 

 

I try to say goodbye and I choke (yeah)
我想道別卻開不了口

Try to walk away and I stumble
試著離去卻踽隅而行

Though I try to hide, it's clear
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not near
(when you are not near aahh)
你不在時,我的世界崩解了

Goodbye and I choke (yeah, yeah, yeah)
再見說不出口

I try to walk away and I stumble (hey, hey, hey)
我試著遠離但卻踽隅而行

Though I try to hide it, it's clear (say it Lord)
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not here
你不在時,我的世界崩解了


Goodbye and I choke (I'm choking)
再見說不出口

I try to walk away and I stumbe
我試著遠離但卻踽隅而行

Though I try to hide it, it's clear
雖然試圖隱瞞,卻還是隱藏不了

My world crumbles when you are not near
(when you are not near, yeah, yeah yeah)
你不在時,我的世界崩解了

Yeah, yeah..

arrow
arrow
    全站熱搜

    saxdiz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()